یادی از گذشته

سلام 

امشب بعد از کلی وقت دلم هوای نوشتن کرد 

نشستم و از اول اکثر نوشته هام را خوندم 

به وبلاگ اکثر بچه ها سر زدم  

بعضی آپ نکرده بودن و بعضی ها هم وبلاگشون را پاک کرده بودن 

یاد گذشته ها افتادم 

قشنگ بود یادی از گذشته

نظرات 4 + ارسال نظر
دریا 1391/09/21 ساعت 00:12

سلام کسری...
خوبی؟
خوش میگذره زندگی مشترک؟
یاد قدیما بخیر
چقد داستانت و جدی گرفته بودیم

آپم
همیشه گذشتها قشنگن

مهسا 1391/09/18 ساعت 02:48 http://mahsa2mp.blogfa.com

سلام کسری خوب!
...باشد که نباشیم و بدانند که بودیم!این بیت اینجا کارگر نمیشود !هم وقتی بودی قدر دانت بودم هم وقتی کمرنگ شدی؛همیشه می دونم که هستی حتا وقتی می آی سر میزنی ،ردی هم نمیزاری!من حضور خاموشتم می ستایم دوست من!شاید دوست همیشه ت نبودم اما جز معدود دوستان مجازی آبادم هستی که همیشه بیادتم!همیشه بودی و هستی همواره:)
یادگذشته هم بخیر!اولین کامنتت برای من بود و اولین لینک حرفهای تنهایی، وبلاگ من !نمیدونستم دوباره شروع کردی به نوشتن وگرنه قبل تر میومدم.
همیشه باشی،بکام ومستدام

افسانه 1391/09/17 ساعت 21:36 http://gtale.blogsky.com/

سلام

امشب یهو دلــــــــــــم کودتا کرد...تو رو می خواســـــــــــت..ســَـرَم رو کردم زیر ِ بالش آروم به دلـــــــــــم گفتم خــــــــــفه شو....دوره دموکراسی گذشته.... می زنم لهـــــــــت میکنما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد