۱

سلام به همه دوستای عزیزم 

ببخشید دیر آپ کردم 

اخه توی خونه خودمون اینترنت ندارم  

از شرکت هم اومدم بیرون اخه توی این شغل جدیدم دیگه اینترنت ندارم 

از زندگیم خیلی راضی هستم الهی شکر 

اینترنتم که راه افتاد دوباره آپ میکنم 

یا علی

نظرات 6 + ارسال نظر
fatima 1391/09/07 ساعت 14:36 http://www.dark-heart.blogfa.com

دلم در هر تپش صد بار آواز تو می خواند ، تو هم یاد دل ما می کنی یا نه ؟ [گل]

آپم بدو بیا گلم [چشمک]

دلت طفل بود…
قدت به قد عاشقی هم نمیرسید که کوچک شمردی
عظمت عاشقانه هایم را…

fatima 1391/08/23 ساعت 20:44 http://www.dark-heart.blogfa.com

سکوت و صبوری مرا ؛
به حسابِ ضعف و بی کسی ام نگذار !

دلم به چیزهایی پای بند است ...

که تو وفـــایت قد نــــمیدهد
آپم گلم بدو بیا

سلام
دیگه بهمون سر نمیزنید؟
عیدتون مبارک

خدا اجازه ؟
می تونم ورقه امتحانیمو بدم ....
درسته وقت امتحان زیاده ولی دیگه خسته شدم ازاین دنیا .[گریه][قلب شکسته]

fatima 1391/07/28 ساعت 13:03 http://www.dark-heart.blogfa.com

(¯ `•?.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯)
(¯ `•??.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K?.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
باران که می زنـد
هـمه چیز تازه می شود
حتی داغ نبودن تـو... [گل]

آپم بدو بیا [قلب]

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد