گاهی.....

گاهی بساط عیش خودش جورمیشود                         گاهی به صد مقدمه ناجور می شود

این شعر را خیلی دوست دارم و برا ی خیلی از دوستام اینو نوشتم

اما هیچوقت اونجوری که باید بهش عمل نکرده بودم و این باور در من اونقدر زنده نبود که

خدا گر ز حکمت ببندد دری                               ز رحمت گشاید در دیگری

تا دیشب

قضیه از این قراره که کسری قصه ما از حدود سه سال پیش خودش را به در و دیوار می زد 

تا بتونه یه زوج ایده آل برای خودش پیدا کنه

خیلی جاها رفت و خیلی کارا انجام داد

نشد که نشد

کسری قصه ما خیلی مشکل پسند بود

حتی این آخری ها خیلی سختگیر تر شده بود و یه طومار به شرایط قبلیش اضافه شده بود

و هر خوستگاری که می رفت توی همون جلسه اول چهره را نمی پسندید که بخواد از لحاظ اخلاقی طرف را محک بزنه

خلاصه کار تا جایی پیش رفت که اگه کسی بهش معرفی می شد  

می گفت قبل از اینکه با خانواده برم منزلشون باید اول با دختر صحبت کنم 

ببینیم شرایطمون قبول میشه یا مهمتر از اون چهره همدیگه را می پسندیم یا نه

این روال به همین منوال گذشت 

 تا دو روز پیش که یکی ازآشنایان دور اومده بود منزل ما و سر بحث ازدواج من باز شده بود 

وخانواده نالیده بودند که کسری خیلی سختگیرهست و الی آخر

اون بنده خدا هم گفته بود که من هم یه نوه دارم عین کسری بیان همدیگه را ببینن شاید پسندیدند

خلاصه ما هم رفتیم مهمونی(نه خواستگاریا)

دیدیم

پسندیدیم

قرار آزمایش خون گذاشتیم

بدون اینکه یک کلمه هم با هم حرف بزنیم یا حتی نگاهمون توی هم گره بخوره

منی که شرایط هام توی یه کتاب جاش نمی شد

این را به فال نیک گرفتم و منتظرم که یکشنبه بیاد و بریم آزمایش

جالبترش اینجاست که پدر دختر منو ندیده بود

ولی قبول کرده بود و گفته بود که پسر بیاد تا من ببینمش تا اگه توی خیابون دیدمش بدونم این دامادمه

و هنوز تو کف کار خدا موندم

خیلی خلاصه گفتما

اینو بگم که دختر سیده هست و من این را به همه خواسته هام ترجیح دادم 

و در ضمن چهرش هم 85%تصورات ذهنیم بود 

و دوستان گل وبلاگیم اولین کسانی هستند که از این ماجرا با خبر می شن 

هنوز به هیشکی نگفتیم که جواب آزمایش بیاد تا ببینیم خدا چی میخواد 

برام دعا کنید 

همین

نظرات 35 + ارسال نظر
بهار 1390/08/30 ساعت 23:38 http://www.aziizom.blogfa.com

مبارکه به سلامتی.انشالا هر چی صلاحته همون بشه.خوشبخت باشی.

لعیا 1390/08/30 ساعت 20:33 http://slaya90.blogfa.com

چه خبرررررررررررررر؟
جواب آزمایش رو گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟
رفتی قاطییییییییییییییی مرغا؟؟؟؟؟؟

هنوز نه

سلام کسری جان

نمیدونی چقدر خوشحال شدم.ایشالا همه چی خوب پیش میره ایشالا عاقبت به خیر میشن...

براتون ارزوی خوشبختی میکنم داداشی

ممنونم رویای عزیز
خیلی مهربونی

لعیا 1390/08/29 ساعت 00:03 http://slaya90.blogfa.com

سلام سلام اینجا چه خبره من دیر رسیدم
مثه اینکه کسی میخواد از عالم مجردی جدابشهمبارکه مبارکه مبارک............
دیر اومدم ولی همیشه میام چه جای باهالیه بابا حسودیم شد چقدر دوستو رفیق داری

سلام لعیای عزیز
ممنونم که اومدی
چقدر خوشحال شدم یه دوست دیگه هم پیدا کردم

بهار 1390/08/28 ساعت 22:06 http://www.aziizom.blogfa.com

ارام خوانده میشوی به دلنوشتی دیگر از حرفهای ناتمام دلم.

حافظ هنـوز هـم در فالـهـایش اصـرار دارد


خبر خوشـی در راه است


تو کجـای دنیـای منـی


که هر چـی مـی آیـی نمی رسـی ؟


بروزم[گل]

سلام
بسلامتی
هر چی خدا بخواد همون میشه

سلاممممممممم
مبارک
واقعا خوشحال شدم براتون ارزوی خوشبختی میکنم
ایشالا که خوشبخت شین و تا همیشه با خوشی کناره هم زندگی خوبی ذاشته باشین

salam ishalah ke hamechi khob pish mire va javabe azmayeshetonam mosbat mishe ishlah ke khosh bakht shin vaghan khoshhal shodam mobarakkkkkkkkk
rasti mage tarze neveshtane man bade??

salam doust khoubam
mamnunam ke oumadi
shukhi kardam

قاصدک 1390/08/28 ساعت 16:39

فقط خداوند میداند " بهترین " در زندگی تو چگونه معنی میشود
آن را از ته دل برایت آرزومندم

تنگی نفست را گردن رو گردن آلودگی ننداز...
ببین دلت کجا گیر کرده...

دلم احساس غم دارد
در این انبوه ویرانی
کمی تا قسمتی ابری
وشاید باز بارانی

شب 1390/08/28 ساعت 12:48 http://navab1335.blogfa.com

سلام ای خوب
آرزو می کنم سعادتمند باشی و عاقبت به خیر
دعای همه ی عاشقا دنبالته
دعای منم بر سر سفره ی راز و نیاز به دنبالت

هر ثانیه که می گذرد سن ما زیاد نمی شود بلکه عمر ما کمتر می شود.(مثلا از عمر ۶۰ ساله ما مقداری کم می شود).
چقدر خوب است زمانی هر چند کوتاه جلوی ساعت بنشینیم و کوتاه شدن عمرمان را نگاه کنیم.
شاید به این وسیله بهتر بتوانیم برای مقدار باقیمانده برنامه ریزی کنیم

امیدوارم همه چیز خوب پیش بره.

سرسبز دل از شاخه بریدم ، تو چه کردی ؟

افتادم و بر خاک رسیدم ، تو چه کردی ؟

من شور و شر موج و تو سرسختی ِ ساحل

روزی که به سوی تو دویدم ، تو چه کردی ؟

تا روز بود ،
غروب را آرزو می کردی
به تاریکی که رسیدی ...
... خورشید پرست شده ای ؟

بگذار در فاصله ی پوست تو و غربت من

یکبار کلاغ به خانه اش برسد

پیش از آن که قصه به سر شود

سکانس ِ آخر وجودم
بد جور بوی زندگی می دهد
.
.
.
می خواهم بخوابم
صعود نزدیک است
حصاری نیست
دیواری نیست
...
می خواهم
بخوابم
.
.
.
اگرچه
...
ماه با چراغ های خاموش کاری ندارد

نوک مدادم شکست
توبه کرد دیگر در دستانم ،
حرفهای عاشقانه اش را ،
به کاغذ نزند ...

با نگاهت آتش می زنی
با دستت خاموشی
چه کار است ...
... نگاه مکن !

دریا مرا باور کن !
مرا بفهم !
حتی اگر شده ...
... مرا ببلع !
من در کناری مانده ام !

پروانه بالش را داد
خورشید نورش را
... من جانم را می دهم !
مرا استجابت کن !!!

دفترم را که باز می کنی ،
چشمانت را ببند
خاک چشمانت را احاطه خواهد کرد !

روزی عشق از دوستی پرسید: تفاوت من و تو در چیست؟
دوستی گفت:
من دیگران را با سلام آشنا میکنم تو با نگاه . . . .
من آنان را با دروغ جدا میکنم تو با مرگ.

ای عشق مدد کن که به سامان برسیم

چون مزرعه ی تشنه به باران برسیم

یا من برسم به یار و یا یار به من

یا هردو بمیریم و به پایان برسیم

من به تنگ آمده‌ام از همه چیز....

بگذارید هواری بزنم ...

وقتی برگ های پاییز را زیر پاهایت لگد میکنی به یاد داشته باش که روزی نفس را به تو هدیه کرده بودند

[ بدون نام ] 1390/08/28 ساعت 08:29

مبارکه ناقلا....
سلام کسری جون و صبح بخیر با 2 تا پست جدید آپم،خوشحال میشم یه سر بهم بزنی[گل]
البته یکیش قضاوت با شماست پس حتما قضاوت خودت رو اونجا بنویس...مرسی

masi 1390/08/28 ساعت 01:07

آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم [گل]

مبارکه

ممنونم

قاصدک 1390/08/27 ساعت 21:09

خودت از همه بهتری داداشی جون

قاصدک 1390/08/27 ساعت 21:07

وای خدا
یه دنیا خوشحالم کردی بخدا
انگار داداش خودم میخاد بره آزمایش
خیلی خوشحال شدم خیلی
ایشالله که هر چی خیره و صلاحه برات پیش بیاد داداش کسری ...
شیرینیمون یادت نره

ممنونم آبجی خوبم
شیرینی هم چشم

نادیا 1390/08/27 ساعت 20:58 http://nadia1986.blogfa.com

سلام به اقا کسری گل
از صمیم قلب ارزو می کنم جواب ازمایش تون + باشه و
خوشبخت و سعادتمند بشید.



ممنونم نادیای عزیز

مسعود 1390/08/27 ساعت 20:50 http://tk-domain.blogsky.com

به بلاگ من هم بیا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد