حسیــــــــــــــــــــــــــــــــــن

سلام به همه دوستای خوبم 

خوشحالم از اینکه تا قبل از محرم تونستم یه بار دیگه بیام نت 

یه خبر به همه دوستای گلم بدم که من پنج شنبه جواب آزمایش را گرفتم و شکر خدا خوب بود 

و دیشب(جمعه شب) هم رفتیم و یه نشونه بردیم (یه جورایی جلسه خواستگاری بود) 

خلاصه شکر خدا همه کارها خوب پیش رفت 

هر کاری کردم یه مطلب بنویسم در وصف مولا حسین 

حرف های دلم بر نوک قلم جاری نشد و عاجز از نوشتن موندم 

دوستای خوبم من توی 10 روز محرم نمی خوام بیام نت و میخوام با مولای بی سرم خلوت کنم 

از همتون عاجزانه  التماس دعا دارم 

به امید محرمی در زیر پرچم منتقم حسین  

یا علی

نظرات 51 + ارسال نظر
مجید 1390/09/26 ساعت 19:32

متن پر محتوای نوشتین سری هم به وبلاگ حقیر بند بزنید خوشحال می شم
با آرزوی موفقیت برای شما

سلام
یه خورده بشین فکر کن بنظرت این وسط عشق قربونی نشد. بی صبرانه، منتظر نظر شما هستم در مسافر خونه بهشت ممنونم

سلام
آپم و منتظر حضور گرمتون هستم


اعتبار آدمها به حضورشان نیست
به دلهره ای است که در نبودنشان درست می کنند . . .

هیچوقت به کوچه های بن بست نا سزا نگو...
رنج بن بست بودن بذای کوچه کافیست...

قاصدک 1390/09/21 ساعت 22:10 http://va3-khodam.blogfa.com

ما همچنان منتظر آپ شماییم ها

دو دخی 1390/09/21 ساعت 20:45 http://dodokhi.blogfa.com/

سلام سلام ...
بادا بادا مبارک بادا ایشاالا... مبارک بادا .
منم شوهر میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.[
راستی اپیم اگه خواستی یه سری بزن.

عاشق 1390/09/21 ساعت 17:42 http://rasti.blogfa.com/

سلام...
وب زیبایی داری اگر مایل بودی مرا با گودال عشق لینک کنید
بگید با چه نامی لینکتون کنم


برادری به تعداد نیست ، به وفاداری است

یوسف یازده برادر داشت وحسین (ع ) ، تنها عباس (ع) را . . .

سلام داداش آپم هنوز نیومدی نت؟

سلام اپم بیا تازنده ام


بازهم متاسفم


متاسفم

سلام خوبی کسری مثل اینکه من اخری بودم که فهمیدم قاطی مرغا شدی..
بهت تبریک میگم داداش.امیدوارم که خوشبخت باشی و خوشبخت زندگی کنی..
با بهترین آرزو ها برای تو و همسر عزیزت..

سلام کسزی جون خوبی داداش...
من از همه دیرتر رسیدم انگاری..ولی بازم برا تبریک دیر نیست..
امدوارم که تو زندگیت خوشبخت بشی و خوشبخت زندگی کنی...با آرزوی بهترین ها

سلام آپم دئست داشتی یه سری بزن

غریبه 1390/09/18 ساعت 21:25 http://va3-khodam.blogfa.com

آپم با 3 داستان زیبا

خوشحال میشم بیای

غریبه 1390/09/18 ساعت 17:18 http://va3-khodam.blogfa.com

ممنون از لطفت داداشی

امیدوارم همیشه موفق باشی و سعادتمند

بهار 1390/09/18 ساعت 10:45 http://www.aziizom.blogfa.com

خوشحالم همه چیز خوب جلو رفت.برات ارزوی خوشبختی میکنم.قدر دلی رو که برات میزنه همیشه بدون.



سلام و تشکر از حضورتون

خوشبخت بشید

@...............@..........@............@@@@@.........@
@@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@
@.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@...............@....@.........@
@....@..@....@....@.........@...............@....@.........@
@.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@
@......@.......@....@.........@................@....@.........@

لطفا نظرتو با دقت بگو
ممنون

…….♥#########♥
…..♥#############♥
…♥###############♥
..♥#################♥………………♥###♥
..♥##################♥……….♥#########♥
….♥#################♥……♥#############♥
…….♥################♥..♥###############♥
………♥################♥################♥
………..♥###############################♥
…………..♥############################♥
…………….♥#########################♥
………………♥######################♥
………………..♥###################♥
………………….♥#################♥
……………………♥##############♥
………………………♥###########♥
………………………..♥#########♥
………………………….♥#######♥
……………………………♥#####♥
……………………………..♥###♥
……………………………….♥#♥
…………………………………♥
…………………………………♥
……………………………….♥
……………………………..♥
……………………………♥
…………………………♥
……………………….♥
…………………….♥
………………….♥
………………♥
………….♥
………♥
……♥
…..♥
……♥………………….♥…♥
……….♥………….♥…………♥
…………..♥…..♥………………♥
……………….♥………………..♥
…………….♥……♥…………..♥
…………..♥………….♥….♥
………….♥
………..♥
……….♥
………♥
………♥
……….♥
…………..♥
……………….♥
……………………..♥
………………………….♥
……………………………♥
……………………………♥
…………………………♥
…………………….♥
………………♥
………….♥
…….♥
…♥
.♥………………………..♥….♥
♥……………………..♥………..♥
.♥………………….♥…………….♥
..♥……………….♥………………♥
…♥………………………………♥
…..♥…………………………..♥
……..♥…………………….♥
………..♥……………….♥
…………..♥…………..♥
………………♥…….♥
…………………♥..♥
آپم بدو بیا

masi 1390/09/16 ساعت 00:08 http://eshghbihode90.blogfa.com/

آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
بدو بیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا[گل]

سلام آپم

مریم 1390/09/14 ساعت 14:17 http://www.he3khob.blogfa.com

سلام دوست من...
امیدوارم عزاداریت قبول باشه...
التماس دعا...
.
.
واسه اون خبری هم که نوشتی بهت تبریک میگم...
امیدوارم همیشه موفق باشی

lover tanha 1390/09/12 ساعت 23:21 http://9266.blogfa.com

اشکی که بی‌صداست پشتی که بی‌پناست دستی که بسته است پایی که خسته است دل را که عاشق است حرفی که صادق است شعری که بی‌بهاست شرمی که آشناست دارایی من است ارزانی شماست ... [گل]


سلام

محرم آمد و ماه عزا شد

مه جانبازی خون خدا شد

جوانمردان عالم را بگویید

دوباره شور عاشوار به پا شد

تسلیت این ایام

و خوشحالم برای این که ازدواج کردین

[ بدون نام ] 1390/09/12 ساعت 16:26

با همه چیز درآمیز و با هیچ چیز مخلوط نشو!!!
در انزوا پاک ماندن نه سخت است نه با ارزش...

خداوندا اگر بزرگترین آرزویم را بخواهی ، چیزی جز یک روز قایم باشک بازی کردن با تو نمی خواهم! یا تو پنهان شو ، یا مرا از دید خود پنهان کن!!!
تنها یک روز کافیست برای چال کردن تمامیِ گناهانم در باغچه ای که تو نمی دانی کجاست!!![گل]

لعیا 1390/09/12 ساعت 14:05 http://slaya90.blogfa.com

مبارکه همیشه قدر زندگیت رو بدون

زهراسادات 1390/09/11 ساعت 19:39

سلام اقا کسری ببخشید ادامه داستان دنیای دنیا رو .........

یا حسین ابن علی از باطن پاکت مدد
وز دم عشاق سرمستان چالاکت مدد
ایام عزای سالار شهیدان تسلیت باد

lover tanha 1390/09/10 ساعت 15:57 http://9266.blogfa.com

ای حسین جانم سفر تا کوی جانان کرده ای/خاک گرم کربلا را بوسه باران کرده ای

خاتم انگشتری را نوش کردی جای آب/با سر از تن جدایت ذکر قرآن کرده ای ...
وای داداشی چه قالب خوشگلیه ...

دریا 1390/09/09 ساعت 18:38 http://wwwmyheartis.blogfa.com

سلام................من آپم باکلی آرزو.....................

به سه چیز تکیه نکن
غرور، دروغ و عشق
آدم با غرور می تازد
با دروغ می بازد
و با عشق می میرد

سلام یه پست جدید زدم منتظرت هستم فقط خواهشا وقتی میخونی لحنت رو بچه گونه بگیر آخه از زیان حضرت رقیه هست...

خوش بگذره

از زمین تا آسمان آه است می دانی چرا؟

یک قیامت گریه در راه است می دانی چرا؟

بر سر هر نیزه خورشیدی ست یک ماه تمام

بر سر هر نیزه یک ماه است می دانی چرا؟

مبارک باشه دوست خوبم ایشالله خوشبخت بشین
منم آپم بیا نظراتم بگو

سلام
تبریک میگم بابت خوب بودن آزمایش
و تسلیت میگم فرا رسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی
التماس دعا

سلام و شرمنده بابت غیبت این چند روز[ناراحت]
عطری که از حوالی پرچین وزیده است
ما را به سمت مجلس آقا کشیده است
از صحن هر حسینیه تا صحن کربلا
صد کوچه باز کنید محرم رسیده است

باران 1390/09/07 ساعت 05:29 http://mibini.blogfa.com

پست جدیدم و حتما بخون ونظر بده
ممنون

یه جائیه تو دنیا همه براش می میرن

تموم حاجتا رو همه ازش می گیرن

بین دو نهر آبه ، یه سرزمین خشکه

شمیم باغ و لاله اش خوشبو ز عطر مُشکه

شبای جمعه زهرا زائر این زمینه

سینه زن حسینه ، یل ام البنینه …

من به یاد عطر آب علقمه می‌شم هوایی ، می‌رمو و داد می‌زنم تو کربلا به یاد ساقی...

از داغ حسین اشک نم نم داریم
در خانه ی سینه تا ابد غم داریم
پیراهن و شال مشکی آماده کنید
یک شب دیگر تا به محرم داریم.

بعد از تو ردیف شعرمان مشکی شد

هم قید زمان و هم مکان مشکی شد

آن ظهر که نیزه گردنت را بوسید

خورشید کم آورد و جهان مشکی شد


بروزم

سلام.

قاطی کردی آ اسم من پریا است نه رویا!!!!!
تعجب کردم. کلاغ نوشته بود میخوای قاطی مرغا شی اما نمی دونستم انقد زود.
امیدوارم خوشبخت بشی
منم التماس دعا دارم .خیلی دعام کن.
چشمم به این تصویر قالب افتاد دلم سوخت......
کسری جان بازم واست آرزوی موفقیت و خوشبختی می کنم.

سلام خوبی داداشی؟؟؟
شاعرانه به روز شد[گل]

آبروی حسین به کهکشان می ارزد ، یک موی حسین بر دو جهان می ارزد ، گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست ، گفتا که حسین بیش از آن می ارزد

قاصدک 1390/09/05 ساعت 12:37

قربانت عزیز
تو خلوتت آبجیتو هم فراموش نکن
برام دعا کن که سخت محتاج دعام
منم تو این مدت فراموشت نمیکنم و حتما برات دعا میکنم
ایشالله خوشبخت شی داداشی جووونم
منم بعد عاشورا میام
پس برای 10 روز خداحافظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد