من و زندگیم-قسمت اول

سلام به همه دوستای گلم  

به خدا همتون را دوست دارم و دوست دارم بیام و بهتون سر بزنم اما توی شرکت سرعت اینترنت خیلی پائین هست و توی خونه هم که اصلا وقت نمی کنم حتی کامپیوتر را روشن کنم 

اگه بدونید توی این مدت چه ها بر من گذشت و چه اتفاقاتی برام افتاد 

ایشالا جمعه عقدمون هست وخیلی فکرم شغوله 

ایشالا این عقد به خوبی و خوشی تمام بشه از یکشنبه میام و سعی میکنم به همتون سر بزنم و مطلب آپ کنم 

توی این مدت خیلی چیزا یاد گرفتم و خیلی تجربیات قشنگی کسب کردم 

ایشالا برام دعا کنید که همه چیز به خوبی تمام بشه تا بیام همه تجربیاتم را براتون بنویسم و ازتون کمک بگیرم 

فقط یه جمله بگم که همه حرف های دلم داخل همین یه جمله هست 

بچه ها هیچوقت حرف دوتا خانواده را به هم نرسونید که زندگی خودتون خراب میشه 

کار ما طوری بالا گرفت که بابام لج کرده بود و میگفت نمی خوام 

یه چیزایی بر من بدبخت گذشت که نگو 

داشتم از شرکت استعفا میدادم 

دوتا خانواده نق هاشون را سر من میزد  

و چی بگم که پیرم کردن 

حالا شانس منم جمعه،شیراز بارندگیه 

شب بله برون هم تصادف کردم و ماشینم نابود شد 

خلاصه برام دعا کنید 

همین

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام.من آپم و منتظرحضورت

زهرا سادات 1390/11/24 ساعت 14:58

سلام آقا کسری من چون رشته تحصیلیم کامبیوتر . صبحا با دوستام میریم ایترنت از مدرسه.بیشتر موقع ها تو. سایت شما میام دوستام هم از سایتون خوششون میاد و نوشته هاتون رو میخونند...
راستی خیلی خوشحال شدم مبارکتون باشه.

ممنونم زهرا سادات عزیز خیلی خوشحال شدم

سلام.آقا کسری تبریک.سایتون را زهرا بهم معرفی کرده. نوشته هاتون را خواندم. زیبا بود .برای من هم دعا کنید. ممنون

زهراسادات 1390/11/22 ساعت 12:03

سلام اآقا کسری مبارکتون باشه . ایشالا ک زندگی خوشی داشته باشید. من دیروز از شلمچه برگشتم براتون دعا کردم .توکلت به خدا باشه.

سلام زهرا سادات عزیز
ممنونم که به فکرم بودید
شکر خدا جمعه عقد کردیم و تمام شد
حالا یه نفس راحت می کشم
بعد از ۳ ماه تازه فکرم یه خورده آزاد شد

شب بود و ماه پنهان شده بود پشت یک ابر سیاه.
سایه ها در دل شب گم شده بودند و من از تاریکی شب می ترسیدم.
عطر شب بوها در کوچه ما پر شده بود.
با خودم گفتم فصل عاشق شدن است.
عشق در کمتر از یک قدمی ماست

سلام
انشالله به پای هم پیر بشین و زندگی شادی داشته باشین...
به روزم و منتظر حضور سبزت
شاد باشی و آسمونی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد