آدمک خر نشوی گریه کنی

آدمـک آخــرِ دنیــاست، بخند... 

آدمـک مـرگ هـمین جاست، بخند...  

دستخطی کـه تـو را عاشـق کرد شوخـیِ کاغــذی ماسـت، بخند... 

آدمک خر نشوی گریه کنی ... 

کل دنیا سراب است بخند... 

آن خـدایی که بـزرگش خوانـدی به خـدا، مثـل تـو تنهـاست، بخند... 

فکر کن دردِ تـو ارزشـمند است  

فکر کن گریـه چـه زیباست،بخند...  

صبحِ فردا به شبت نیست که نیست,   

تـازه انگار کـه فـرداسـت، بخند...  

راستـی آنچـه بـه یــادت دادیم 

پَر زدن نیست کـه درجاسـت، بخند... 

آدمک فصل خزان است بخند... 

ریزش برگ عیان است بخند... 

آنکه میگفت : دوستت دارم،شمع بزم دگران است بخند... 

نقش سیمای قشنگ رخ یار 

نقشه ای نقش بر آب است بخند... 

قصه لیلی و مجنون همه اش داستان است ، کتاب است ، بخند... 

درد هجران نگرانم جه کند با دل تو 

نقد ما نیست ، دل پیر جوان است بخند... 

آنچه واداشت دو خطی  بنویسم همه اش 

شرح دلتنگی و درد دگران است بخند...

آدمــک نغمــهء آغــاز نخوان  

به خــدا آخــر دنیـاست، بخند

نظرات 43 + ارسال نظر
دارا 1393/11/25 ساعت 11:03

شعر فوق العاده زیبایی بود .انگار زبان دل من بود در بغضی که سالهاست نه رفته و نه شکسته .متشکرم

لیدا 1390/10/22 ساعت 08:33 http://tandiserooh.blogfa.com

سلام
وبلاگت به دل نشین
شاید هم من ...
زیبا زیبا.

دانی که چرا چوب شود قسمت آتش
بی حرمتیش برلب و دندان حسین است
..........$.................##
............$.............#.....*
.............$..........$$
..............$.............$.
...............$...............$
...............$.................$
....$..........$...................$$
.....$.........$.......................$$$..............$$......$
......*$$$$*..............................$$$$$$$...$$$$$......................$
.....................................................................$..........#...........$
.........$...$.......................................................$........................$
...............................................................$..$....$......................$
...........................................................................$....................$
.............................................................................$$.............$$
.................................................................................$$$$$$$

التماس دعا

بله حق باتوست اما اگه قلبی شکست نمیشه دوباره بهم وصلش کرد حتی اگه بهم وصل بشه بازهم یه روزی از همون جا که پیوند خورده بود میشکنه مطمئین باش
بخاطر همینوقت جبران کردن فایده ای نداره


راستی حیف دورم وگرنه شیرینی را ازت میگرفتم

سلام کسری جان منتظر بقیه قصه کسری هستیما....

قالب وبلاگتم خوشگل شده .

سلام
چشم می نویسم اما یه کم زمان می خوام
چشماتون قشنگ میبینه

___________0000________________0000
________00_________________________00
______0_______________________________0
____0__00000___00000___________________0
___0__0000000_0000000___________________0
__0___000000000000000__000000000000000___0
_0_____0000000000000____0000000000000_____0
00______00000000000_______________________00
0_________0000000__________________________0
0___________000____________________________0
0____________0_____________________________0
0___________________________________________0
0__________________________________________0
0__________________________________________0
_0___________000____________000___________0
__0____________00000000000000____________0
___00____________000____000____________00
_____0_____________000000____________0
_______00__________________________
@...............@..........@............@@@@@.........@
@@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@
@.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@...............@....@.........@
@....@..@....@....@.........@...............@....@.........@
@.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@
@......@.......@....@.........@................@....@.........@

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟از غم بیزارید.

چون اگه خوب بود خدا هم برا خودش بر می داشت

سلام بابا عجب شانسی تو هم مثل منی بد شانس.

masi 1390/08/30 ساعت 23:52 http://eshghbihode90.blogfa.com/

آزمایش؟؟؟؟
شما هر طور دوسداری بنویس گلم
آزمایش؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

فرقی نداره ما که رسوای زمانه هستیم اینجا هم روش.

سلام وب زیبایی داری به منم سر بزن بای.

سلام امیدوارم مثبت باشه . حالا تو تایید کن منم تایید کنم.

د نه د
داشتیم؟

لعیا 1390/08/30 ساعت 20:52 http://slaya90.blogfa.com

آرزوی خوشبختی میکنم برات این ازدواج اگه مصلحتی توش باشه شکل بگیره وگرنه ،نشه!!!!!!!
مهم خوشبختی و الا روزانه چقدر آدم ازدواج میکنن کو خوشبختی؟
زندگی خوبی داشته باشی

ممنونم

لعیا 1390/08/30 ساعت 20:26 http://slaya90.blogfa.com

من شکستم تا تو را عاشق کنم / بعد من باران فقط آب است و بس
هر که بعد از من سراغت را گرفت / زشت یا زیبا فقط خواب است و بس . . .

راستی مرسی که لینک کردی!!!
من همینجوری از وبت خوشم اومد لینکت کردم انتظار تبادل لینک نداشتم

منم از اسم وبلاگت خوشم امد
هنوز کامل نخوندم وبلاگت را
میام و کامل میخونم

لعیا 1390/08/30 ساعت 20:21 http://slaya90.blogfa.com

سلام باید فکرشووووووووووووو بکنی دیگه
باید پوووووووول دار شی!!!!!!!
وگرنه زن بی زن

نادیا 1390/08/30 ساعت 20:21 http://nadia1986.blogfa.com

گاهی باید کم باشی تا نبودنت احساس شود نه این که نباشی تا نبودنت عادت شود.

موافقم

دل من در سبدی عشق به نیل تو سپرد
نگهش دار به موسی شدنش می ارزد...

با عصا یا بی عصا

سلام آپم بدو بیا نظر بده نگی نگفتی. خیلی بی مرامی .

اومدم با مرام

کسری 1390/08/30 ساعت 15:00

سلام به همه دوستای خوبم
دیروز مرخصی بودم
امروزم سرم خیلی شلوغ بود و همه کارا روی هم جم شده بود
میخواستم نظرات را جواب نداده تائید کنم
دلم نیومد
چون یه بنده خدایی چند تا سوتی داده بود
باید یه جورایی جبران کنم

خیلی خیلی قشنگ بود
منم آپم بیا نظراتم بگو

چشم

بهار 1390/08/30 ساعت 12:54 http://www.aziizom.blogfa.com

ممنون از لطفت.از خوندن این شعر خسته نمیشم.

خوشحالم

سلام کسری عزیزم....من اپم با دید خودم اززندگی.....دوس داشتی بیا پیشم عزیزم...

سلام مری عزیز اومدم
خیلی غمگین بود

قاصدک 1390/08/29 ساعت 23:28

داداش کسری قصه ما
امشب نظراشو تایید نکرده چون خسته از مراحل اولیه ازدواجش بوده
امروز رفته آزمایش و بطبع الان خسته س

سلام بر آبجی مهربون خودم
قاصدک اگه بدونی توی چه برزخی هستم

سحر 1390/08/29 ساعت 22:20 http://www.worstboys.blogfa.com

سلام
وب رو آپ کردم خوشحال میشم سر بزنی

سلام
اومدم

قاصدک 1390/08/29 ساعت 19:32

سلام شادوماد چیکار کردی ؟

سلام آبجی مهربونم
فردا ساعت ۹

قاصدک 1390/08/29 ساعت 17:13

آپـــــــــــــــم
خوشحال میشم بیای

سلام
اومدم

سلام کسری جان
خیلی زیبا بود... خیلی

نه چتر داشتی
نه روزنامه
نه چمدان
عاشقت شدم
از کجا باید می فهمیدم مسافری...

آپم... برام دعا کن

سلام باران عزیز
باید یه قفل گنده به اندازه تنهاییات میزدی پشت در دلت
چشم
اومدم

به روزگار شیرین رفاقت سفره ی خنده بگسترید و نان شادمانی قسمت کنید . به شبنم این بهانه های کوچک است که در دل ، سپیده می دمد و جان تازه می شود

دو رو کنجدی؟

سلام خوبی؟؟؟منم خوبم...شاعرانه به روز شد[نیشخند]

سلام
خوبم
خوشحالم که خوبی
چه پست خوبی بود
به دلم نشست

تو شدی مادر و من با همه پیری پسرم...
پدر عشق بسوزد که سوزاند پدرم.......

محسن داری بو دار حرف میزنی
جدی جدی خبریه؟

خیلی عالی بود .منم یه تیکه از این شعرو خونده بدم ولی کاملشو نداشتم ممنون که ...

همه همینو میگن
ممنون از ملیسای عزیز
من از وبلاگ اون کش رفتم
نمی دونم از کجا اینو پیدا کرده
ملیسا مرسی
خواهش که ...

در زمستانی با سر با دلی رفته زدرد
زیر لب میخوانم کاش میشد به تو گفت:
که تو تنها سخن شعر منی...
تو نرو دور نشو از بر من...
تو بمان تا که نمیرد دل من...

تو هم که داری غمگین مینویسی

سلام داداش خوابی؟؟ خوابت خوش . دیشب عجب سوتی دادم هنوز از دیشب به کار خودم خندم می گیره مثل اینکه نخوندیش خوندی سوژه نشه دستت هی اذیت کنی می شم بدتر نگی نگفتم.

سلام
منظورت همون جمع و تفریق ابتدایی هست نه؟
نه بابا بیست تا هم شد اختلاف؟

سلام نه بابا راحت باش

دستت درد نکنه

masi 1390/08/29 ساعت 00:26 http://eshghbihode90.blogfa.com/

ممنون از حضور و نظرت گلم

خواهش

قاصدک 1390/08/29 ساعت 00:23

عاشق این شعرم
همیـــــــــــــــــــــــــــــــــــن

پیشکش

لعیا 1390/08/29 ساعت 00:08 http://slaya90.blogfa.com

از وبت خوشم اومد لینکت کردم

ممنونم
منم لینکت کردم

ولی این دفعه حق داری چون بس که خواب تو چشمامه ۵۴ رو ۲۴ دیدم و ۲۲ رو ۲۱ مسخرم نکنی خودم اعتراف کردم.

والا اینو توی ابتدائی یادمون دادن بزار امتحان کنم ببینم منم یادم نرفته؟؟؟؟
۳۲=۲۲-۵۴

و

۳=۲۱-۲۴


سمیه عزیز شما تو مدرسه ریاضی چند میشدید؟

سر کوچمون نیست . این ۳ دقیقه کار زربینم نیست.

۳دقیقه

حیف که راهمون باید دور باشه وگرنه ازت می خواستم بهم قرض بدی .

لوازم تحریری سر کوچتون داره

همیشه یه تیکه از این شعرو خونده بودم . مرسی که کاملشو گذاشتی زیبا بود

منم از وبلاگ ملیسا کش رفتم

سلام خوشم میاد نامیدی تو شعرت موج میزنه ولی از سر دلخوشی دم از خنده می زنی ولی قشنگ بیان کردی ایول بازم آپ کردی یاد ما کردی ببخشید من حرفم رو راحت میزنم چون منم مثل خودتونم آدم رکی هستم .

سلام سمیه عزیز
اولا ازبس که دوستان انرژی منفی دادن این شده حالو روزم
دوما
یه زره بین بردار
ساعتی که برات نظر گذاشتم را ببین
بعد ساعت آپ کردنم را
اول بهت سر زدم بعد آپ کردم
سوما خوشحالم که رکی
عین من

وووووووووووای چقد من این شعر دوس میدارم
دکتر که بالا وپایین شهر نمیشناسه دکتر یک انسان مفیده تاز اگرم بر فرض باید بالا شهر باشه اینجا فقد نخواستیم به محله ای توهین بشه همین کسری جان!

اینقدر دوست داشتم دکترباشم و کارت ویزیت چاپ کنم و باهاش کلاس بزارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد